Protokół http można spotkać na większości stron internetowych w Polsce. Ma ona nieskomplikowane działanie, które polega na wysyłaniu danych pomiędzy klientem, a danym serwerem. Protokoły http mają wbudowane mechanizmy ciasteczek, które zbierają podstawowe informacje o wszystkich użytkownikach, którzy odwiedzą daną stronę internetową. Z kolei protokół https jest to rozwiniecie standardowego przesyłu danych. Stosują go przede wszystkim banki, instytucje publiczne, ale także większość sklepów internetowych, gdzie można dokonywać płatności za towary przy pomocy kart kredytowych. Protokół https to szyfrowane połączenie pomiędzy danym użytkownikiem, a serwerem odpowiedniej witryny. Ten protokół zapewnia bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom sieci, dlatego największa wyszukiwarka internetowa Google, zdecydowała się wraz początkiem 2017 roku, odpowiednio oznaczać witryny pozbawione tego protokołu.

Przeczytać warto:
Przygotowywanie fachowych kampanii mailowych
Odpowiednio przygotowane bazy danych b2b są niezbędne w przypadku wykonywania kampanii mailowych przez podmioty gospodarcze, jedną z agencji reklamowych, oferujących sprzedaż obszernych i aktualnych baz danych klientów indywidualnych i podmiotów biznesowych, jest agencja T...

Tabliczki BHP- naklejki BHP do firmy
Urządzenie firmy nowocześnie nie wystarczy do tego, żeby pracownicy i klienci mogli czuć się tam bezpiecznie. Żeby tego dokonać, na ścianach firmy w widocznych dla wszystkich przebywających w budynku osób powinny znaleźć się tabliczki BHP. Takie przedmioty informują...

Wykonanie etykiet metodą druku fleksograficznego
Opakowania a w szczególności etykiety produktów są jednym z elementów decydujących o wyborze prze konsumenta. Konieczne jest, więc aby zapewnić jak najwyższą, jakość gotowej etykiety. Powszechnie stosuje się wielokolorowe etykiety niezależnie od rodzaju opakowania. ...

reklama dźwignią biznesu
Istnieje wiele rodzai reklamy. Bezpośrednia, pośrednia, sponsoring, internetowa, bilbordy, ulotki, kanały medialne. Można wyliczać bardzo długo. Często zapominany, że nie każda reklama pasuje do każdego biznesu. Np. sprzedawca kapci na rynku nie wykupi czasu antenowego ...

Eine effektive Werbeform
In unserer Zeit wird für fast jedes Unternehmen durch effektive Werbeformen eine immer wichtigere Rolle auf dem Markt. Einsteigerunternehmer wissen oft nicht, wie wichtig es ist, potenzielle Konsumenten zu erreichen, indem sie geeignete Werbeprodukte verteilen. Zu diesen Werbear...
